Individuální studentská licence

Vítáme všechny návrhy na nové funkce a vylepšení programu Altap Salamander. Pro každý návrh prosím vytvořte samostatný příspěvek.
keff

Individuální studentská licence

Post by keff »

Dobrý den, píši sem, protože jsem student, a již dlouho jsem spokojen se Salamanderem. Rád bych si jej zakoupil, ale cena přes 1000 Kč mi přijde za správce souborů prostě přestřelená, i absolutně, i relativně v porovnání s Total Commanderem (stud. licence za 460 Kč v přepočtu).
Jelikož studuji na Univerzitě Karlově, byla by samozřejmě cena EDU licence přepočtená na osobu směšná, ale bohužel studenti nemohou po fakultě chtít aby jim kupovala software (zvláště má-li nakoupený TC). A druhého člověka ochotného nakoupit aspoň ve dvou AS "do školy", aby vyšel na rozumných 500 jsem ještě nepotkal.

Takže vám reportuji díru na trhu :). Sem tam si kupuji malý, ale užitečný a dobře napsaný software, který mi dobře slouží, většinou v cenách do 500 Kč. Podobnou částku rád dám i za AS, budu-li mít tu možnost.
Takže je to na vás :).

A pokud máte problém, jak píšete s rychlostí odezvy vašeho platebního partnera, implementovat příjem plateb z paypalu/kreditních karet přes paypal na vlastních stránkách je otázka několika odpolední i pro člověka který o tom moc neví, díky jejich výborné developerské podpoře...
Jan Rysavy
ALTAP Staff
ALTAP Staff

Post by Jan Rysavy »

Dobrý den, jakou fakultu UK studujete? Ptám se, protože některé fakulty UK EDU licenci mají. Dost možná má EDU licenci celá UK, musím se podívat v pondělí do databáze. To by pokrývalo všechny studenty a zaměstnance všech fakult UK a to jak ve škole, tak doma a na kolejích. To vše za celkovou cenu 1 392 Kč. Víte o nějaké srovnatelné nabídce?

EDU licenci pro jednotlivé studenty zatím neplánujeme, naše EDU licence je určena celým organizacím. Viz nová potvrzující stránka, která se Vám zobrazí po odkliknutí tlačítka Pokračovat při nákupu EDU licence: http://purchase.altap.cz/cz/purchase/educational/