již před delší dobou se zaregistroval problém s uploadem malých souborů na ftp server. Pokud je soubor velký, proběhne vše rychle a bezproblému, ale pokud má jen několik málo kB, dojde ke snížení přenosové rychlosti až na jen několik Bps a trvá to veeelmi dlouho, než se vše úspěšně zkopíruje. Nevím jestli je problém úplně na straně ftp klienta, protože je to již druhý, který používám a dělá to to samé a hlavně třeba Total Comander tyto problémy vůbec nemá.
Stěžoval si na tento problém už někdo? Nebo je to nějaká jiná chyba, třeba v souvislosti s OS?
Používám plnou verzi pod tzv. educational licencí, jsem student VUT v Brně.
pomalý upload na ftp pro malé soubory
-
- ALTAP Staff
Myslim, ze problem je obecny - klient pred zahajenim uploadu musi dojednat se serverem otevreni datoveho spojeni, tato rezie se projevuje tim vic, cim mensi jsou kopirovane soubory. Nezavisi moc na rychlosti linky, spise na jeji latenci - dulezita je doba mezi poslanim prikazu a prijetim odpovedi (zkuste jaky mate ping na FTP server).
Salamander nabizi reseni teto situace pridanim dalsich spojeni s FTP serverem (linka se vyuziva pro prenos dat i vyjednavani se serverem zaroven, coz popsany efekt potlacuje), viz dialog operace: Connections: tlacitko Add ( http://www.altap.cz/salam_en/help/ftp/d ... iondlg.htm ).
Pokud je TC realne rychlejsi (zmerte celkovou dobu prenosu na stopkach/hodinach), poslete mi emailem FTP log z takove operace, zkusim zjistit cim to je.
Salamander nabizi reseni teto situace pridanim dalsich spojeni s FTP serverem (linka se vyuziva pro prenos dat i vyjednavani se serverem zaroven, coz popsany efekt potlacuje), viz dialog operace: Connections: tlacitko Add ( http://www.altap.cz/salam_en/help/ftp/d ... iondlg.htm ).
Pokud je TC realne rychlejsi (zmerte celkovou dobu prenosu na stopkach/hodinach), poslete mi emailem FTP log z takove operace, zkusim zjistit cim to je.