plánuji napsat další Unpacker plugin, jenže tyto archivy využívají obecné přípony DAT. Naštěstí je lze rozpoznat podle unikátního názvu souboru, takže je lze zacílit pomocí masky souborů. (Například maska: "backup_####_##_##*.dat" by odpovídala souboru "backup_2009_03_24_dokumenty.dat")
- AddCustomUnpacker umožňuje zadat masku podporovaných souborů, takže lze tento případ vyřešit.
- AddPanelArchiver však umožňuje zadat jen příponu názvu souboru, takže by byl v případě DAT přípony uživatel zmaten všudypřítomnými "archivy", které nejsou archivy.

Navrhuji:
1) AddPanelArchiver: změnit parametr extensions ze seznamu přípon na obvyklé masky jak je použito v AddCustomUnpacker (tento bod mne tlačí nejvíce... ostatní jsou méně důležité)
2) AddCustomUnpacker: odstranit přebytečný parametr title, který může být bez problémů automaticky vygenerován Salamanderem podobně jako se tomu děje u Panel Archiverů při použití AddPanelArchiver
Poznámky ke konfiguraci:
- Panelové Archivery jsou jedinným místem v konfiguraci, které nevyužívají masky. Editory, Viewery i Unpackery masky používají

- Je zvláštní, že zatímco způsob zadání přípon panel archiveru je docela přehledný a sjednocený s ostatními částmi konfigurace; zadání masek Unpackeru je jen v malém nepřehledném okénku

Současné deklarace:
// 'title' je nazev custom unpackeru pro uzivatele
// 'masks' jsou masky souboru archivu (hleda se podle nich cim rozpakovavat dany archiv, oddelovac je ';' (escape sekvence pro ';' je ";;") a pouzivaji se klasicky wildcards '*' a '?' plus '#' pro '0'..'9')
void WINAPI AddCustomUnpacker(const char *title, const char *masks, BOOL update);
// 'extensions' jsou pripony archivu, ktere se timto pluginem maji zpracovavat (oddelovac je ';' (zde nema ';' zadnou escape sekvenci) a pouziva se wildcard '#' pro '0'..'9')
void WINAPI AddPanelArchiver(const char *extensions, BOOL edit, BOOL updateExts);