Page 1 of 2

Unicode verze (ukázka)

Posted: 22 Oct 2022, 22:36
by Jan Rysavy
preview.png
preview.png (88.79 KiB) Viewed 28689 times
preview_renamer.png
preview_renamer.png (78.24 KiB) Viewed 28689 times

Re: Unicode verze (ukázka)

Posted: 22 Oct 2022, 22:36
by Jan Rysavy
Je tu někdo s dobrou znalostí C++, kdo by měl čas a chuť spolupracovat na open source verzi Salamandera?

Re: Unicode verze (ukázka)

Posted: 05 Nov 2022, 16:24
by Robin_WH
Super, na podporu UTF-8 jsem čekal už od verze 2.0... Bohužel C++ nevládnu.

Re: Unicode verze (ukázka)

Posted: 05 Nov 2022, 20:25
by SelfMan
C++ neovladam, ale testovanie a reporting viem zabezpecit.

Re: Unicode verze (ukázka)

Posted: 07 Nov 2022, 19:30
by vilo
Zdravim, to by bolo super ak vydate Salamander ako open-source, ja s nim pracujem takmer kazdy den, a mat moznost ho vylepsovat by ma velmi potesila. Uz som pre Salamander nieco kodil (SDK4, upravy TAR pluginu), C++ zvladam, rad sa pridam k projektu :)

Ako full-time zamestnanec mi uz vela volneho casu nezostava, ale budem sa snazit nejaky cas povenovat aj tomuto. Kludne ma kontaktujte, a dohodneme sa nejak. Diky.

Re: Unicode verze (ukázka)

Posted: 07 Nov 2022, 20:45
by SelfMan
Dik za ochotu pridat sa k timu.

Re: Unicode verze (ukázka)

Posted: 08 Nov 2022, 08:52
by Jan Rysavy
Paráda, to zní dobře!

Re: Unicode verze (ukázka)

Posted: 13 Nov 2022, 23:23
by truhlik
Po letech jsem se přihlásil do diskuse jen abych vyjádřil nadšení z toho, co zde vidím :)
Moc moc doufám, že se to podaří dotáhnout a Salamander dostane nový impulz k životu. Díky všem, +1

Salamander je můj top souborový manažer a i přes (téměř) pozastavený vývoj na něj stále nedám dopustit.

Re: Unicode verze (ukázka)

Posted: 14 Nov 2022, 09:16
by -=Majkl=-
Ani já C++ neovládám (je na mém TODO listu), ale třeba bych využil dlouholeté zkušenosti z lokalizace k testování.

(Ono to sice může vypadat, že když je vše v Unicode, není už potřeba nic moc řešit, ale pak přijdou arabština s hebrejštinou a jednou vám jde text zprava doleva, pak zleva doprava, ani nevíte proč... :D )

Re: Unicode verze (ukázka)

Posted: 14 Nov 2022, 14:41
by Jan Rysavy
TYJO, tak daleko jsem zatím vůbec neuvažoval, right-to-left...

Díky všem za pozitivní reakce, zkusíme to zrealizovat. Windows Explorer je pořád stejný odpad, jako když jsme se Salamanderem začínali. Kopíroval jsem teď fotky z iPhone do Windows 11 přes USB kabel a náhodně mi mizí kopírovací progress okno Exploreru bez jediné hlášky, ze souborů se přenese část, při každém pokusu jiný počet. Neskutečný.

Re: Unicode verze (ukázka)

Posted: 17 Nov 2022, 20:40
by DanCZer
Unicode je v podstatě jediná věc, která mi u Salamanderu chybí - manželka je cizinka a kopírování "čínských znaků mne vždy donutí použít Windows explorer... :(
Bohužel ani já C++ nevládnu, ale snad bych uměl nějak pomoci s testováním, překladem apod.

Re: Unicode verze (ukázka)

Posted: 20 Nov 2022, 13:40
by Ether
Snad bych taky něco zvládl. S C++ zkušenosti mám, ale ne s Win32. Každopádně můžu zkusit přispět i něčím jiným než vyloženě programováním (kontrola kódu, testování, CI...).

Re: Unicode verze (ukázka)

Posted: 21 Nov 2022, 09:42
by PepaR
Díky moc za světélko na konci tunelu, a přeju, ať se to podaří dotáhnout.

Lepší vánoční dárek, než AS jako open source s podporou Unicode by si člověk nemohl snad ani přát.

Re: Unicode verze (ukázka)

Posted: 20 Dec 2022, 19:49
by AD7
Ďakujeme.

Môžete očakávať ochutnávku?

Re: Unicode verze (ukázka)

Posted: 26 Dec 2022, 22:16
by k.karel
Já sice C a C++ snad trochu po 30 letech zvládám , ale totéž nemohu říci o Win32 . Je velký rozdíl psát kód pro MCU /DSP a aplikace pro Win32.
Zveřejnění kódu samozřejmě uvítám, ale dopředu se neraduji.
O tom zda něco může žít a vyvíjet se jako Open Source nebo skončí jako mrtvý OS projet rozhoduje řada věcí.
Jak je napsán stávající kod, ale i pro jakou verzi VS. Pamatuji si jak se tu diskutovalo o přechodu na VS2008 a pokud jste u ní zůstali nehledáte ani tak programátory , jako digitální archeology. Malo kdo si bude chtít "zasítat" PC nějakou prehistorickou verzí VS.
Zkrátka hoďte to někam na GitHub a uvidíme.