Page 1 of 1

Bug report - uvíznul na nefunkčním disku

Posted: 12 Nov 2010, 06:26
by ino
Zdravím,
nedávno jsem měl takový zapeklitý problém.
Nejprve situace, která předcházela:
Připojil jsem USB flash disk, disku bylo přiděleno označení disku, tuším že to tenkrát bylo F:. Přepnul jsem se v AS na F:, kde se načetl seznam adresářů a souborů v rootu. Jenže ouha. Windowsy nějak nezvládly komunikaci s oním USB diskem - držely pro něj písmenné označení, ale de facto nešel používat, jako kdyby se odpoji a zároveň zůstal připojený... Tak jak to USB disky občas dělají.

Co následovalo:
V momentě, kdy AS dostal focu a refreshnul obsah panelů nastal problém - disk F byl a nebyl čitelný, jenže AS se jej snažil stále přečíst a tím pádem celá instance byla nepoužitelná.

Přepnul jsem se do druhé instance AS, pustil si Task list, abych tu první killnul. To se mi však nepovedlo. Nepomohlo ani zabíjení procesu v přes Process Explorer ani přes Task manager až jsem přistoupil k rebootu..

V čem byl problém:
Jelikož AS pracoval s oním dostupným/nedostupným USB diskem a při zabíjení přes Task List se snaží vygenerovat podrobný Bug report s informacemi o diskcích, zasekl se u onoho problematického disku a nešel dál. Bug report končil právě záhlavím disku F: a dál nebyl ani řádek.

Návrh na řešení:
nastavit v generování Bug reportu nějaký time-out, případně nastavit omezený počet pokusů pro čtení informací o diskcích. (Je taky dost dobře možné, že by to v tomto případě ani nepomohlo, protože problém s oním diskem byl na straně OS a ne AS).

Re: Bug report - uvíznul na nefunkčním disku

Posted: 12 Nov 2010, 07:00
by Jan Rysavy
Takže na disku byl nedokončený bug report končící enumerací disků?

Re: Bug report - uvíznul na nefunkčním disku

Posted: 12 Nov 2010, 07:05
by ino
Jan Rysavy wrote:Takže na disku byl nedokončený bug report končící enumerací disků?
Ano. Začátek byl v pořádku. Soubor končil hlavičkou disku F:

Re: Bug report - uvíznul na nefunkčním disku

Posted: 12 Nov 2010, 07:15
by Jan Rysavy
Tak to je "perfektní", jde v podstatě o plnohodnotný bug report. Seznam disků je čistě doplňková informace, na kterou se případně lze doptat emailem uživatele.

Re: Bug report - uvíznul na nefunkčním disku

Posted: 12 Nov 2010, 09:43
by Ether
No jo, ale jestli jsem to správně pochopil, pak se uživatel o tom bug reportu nikdy nedozví, protože se zasekne i instance, která ho tvoří.

Re: Bug report - uvíznul na nefunkčním disku

Posted: 12 Nov 2010, 09:51
by Jan Rysavy
Při dalším spuštění Salamandera se provede detekce existence takového bug reportu a uživatel je požádán, aby nám ho odeslal.