Page 1 of 1

Jak uložit seznam nalezených souborů z Find okna

Posted: 11 Dec 2007, 14:17
by Petr Solin
Dostal jsem tento dotaz emailem, tak si říkám, že by to mohlo užít víc lidí.

Takže definujeme nový příkaz User Menu (F9, Customize...). Pojmenujeme ho třeba Make List, Command: echo, Arguments: $(FullName) >>c:\my_list.txt, vypneme Open shell window. Zkontrolujeme, jestli c:\my_list.txt náhodou neexistuje, abychom ho nechtěně nepřepsali. Najdeme ve Findu patřičné soubory (vhodné je vypnout v Advanced volbu Directory), označíme všechny nalezené soubory (Ctrl+A), otevřeme User Menu (F9) a vybereme náš příkaz Make List. Na c:\my_list.txt je vytvořený seznam.

Posted: 12 Dec 2007, 15:07
by jis
Perfektní tip!
Výstižnější pojmenování příkazu by bylo "Create/Append File List".

Diky

Posted: 16 Apr 2008, 18:22
by AD7
Diky, diky. To sa hodi.