Page 1 of 1
Altap SS 2,5 - problém pri premenovaní zložky *.rar.html
Posted: 29 Apr 2007, 11:14
by Vavrek
Altap SS 2,5 má problém pri premenovaní zložky napr: Pokus.rar.html. Dám na zložu F2 a snažím sa odstrániť koncovku .html a nejde to. Altap SS to urobí asi až na 10 pokus a stále zahlasuje, že zložka je využívaná iným procesom. Prečo to nejde premenovať na prvý krát ako doteraz, ale až na 10??
Posted: 29 Apr 2007, 11:40
by Jan Rysavy
Zkuste prosím zjistit, který proces Vám adresář zamyká.
Například pomocí
http://www.dr-hoiby.com/WhoLockMe/index.php
Mimochodem, jaký používáte operační systém?
Posted: 29 Apr 2007, 15:04
by Vavrek
Jan Rysavy wrote:Zkuste prosím zjistit, který proces Vám adresář zamyká. Mimochodem, jaký používáte operační systém?
Pokusím sa zistiť, ktorý proces adresár zamyká a potom dám vedieť. Používam WinXP SP2.
Posted: 30 Apr 2007, 00:35
by k0nelupy
reprodukovat to jde tak, ze se stiskne enter na souboru tzn. otevira se v exploreru a dokud se cely soubor neotevre tak to proste nejde prejmenovat.
zalezi kolikrat to za tu dobu zkusim - ovsem smysl to moc nema
Zkuste hledat jestli tesne pred prejmenovanim soboru nenastava neco podobneho. Proc to ma tu priponu ? Neni nahodou ten soubor ukladany z webu a ukladani jeste neni dokonceno ?
Posted: 30 Apr 2007, 06:46
by Jan Rysavy
Poznámka: podle popisu se jedná o adresář.
Posted: 30 Apr 2007, 07:24
by Jan Patera
Jan Rysavy wrote:Poznámka: podle popisu se jedná o adresář.
priecinok [sk] = adresar [cz]
zlozka [sk] = soubor [cz]
IMHO z kontextu je videt, ze jde o soubor.
Viz 5. prispevek
zde.
Posted: 30 Apr 2007, 07:55
by Jan Rysavy
A sakra

))
To jsem pěkně mimo. Zkusím se příště nenapálit.
Zložka z webu
Posted: 30 Apr 2007, 13:39
by Vavrek
ANO. Ide o zložku stiahnutú z webu, z rapidshare.com. Ale to isté mi robí, aj keď chcem uvedenú stiahnutú zložku premenovať na druhý deň - hneď po zapnutí PC, keď ešte nič na pozadí nebeží (nemalo by bežať).
Posted: 30 Apr 2007, 13:52
by Jan Rysavy
Každopádně platí co jsem psal, zkuste identifikovat, který proces si soubor zamyká a dejte nám vědět.
Posted: 30 Apr 2007, 14:13
by Vavrek
Tak som to skúsil a ukazuje mi jedine SALAMADER.exe.
Poznatok 1:
Skúste si sám nejaku zložku
*.rar o veľkosti aspoň 80 MB premenovať na
*.rar.html. Trvá to presne 9 sekúnd, kým to A-SS premenuje.
Poznatok 2:
Pokúste sa túto premenovanú zložku
*.rar.html pomocou A-SS cez "F2" premenovať na
*.rar, to jest vymazať .
html = dovolí to až za 9 sekúnd a počas týchto 9 sekúnd to stále hlási, že je zložka využívaná iným procesom.
A toto je ten problém, ktorý ja popisujem a s ktorým som sa u predchádzajúcich verzii SS nestretol.
Posted: 30 Apr 2007, 14:19
by Jan Patera
Vavrek wrote:Skúste si sám nejaku zložku *.rar o veľkosti aspoň 80 MB premenovať na *.rar.html. Trvá to presne 9 sekúnd, kým to A-SS premenuje.
Jste si jisty, ze za to nemuze antivirus (IMHO nejpravdepodobnejsi pricina)? Mate ten soubor na lokalnim disku nebo nejakem jinem pocitaci? Jakou verzi Windows?
Posted: 30 Apr 2007, 14:26
by Vavrek
Myslím si, že by to antivírus mohol byť, ale prečo to robí až teraz po nainštalovaní A-SS 2,5 ?? Prečo mi to nikdy neurobilo predtým? Veď SS používam viac ako 10 rokov. Robí mi to doma a aj v práci. Na oboch PC mám antivirak NOD32. Zložky mám na lokálnom disku. WinXP SP2. Aspoň že už viem, že sa nemusím rozčulovať, prečo to nejde premenovať, ale že stačí vyčkať 9 sekúnd a všetko pôjde tak ako má. Veď denne to potrebujem asi 2 až 3 krát. Pre takúto maličkosť sa A-SS nevzdám.
Večer doma skúsim vypnúť antivír a urobiť pokus s vypnutým antivírom. Výsledom dám vedieť.
Posted: 30 Apr 2007, 14:42
by Jan Rysavy
Honza Patera to správně odhadnul. Jsem toto chování schopen reprodukovat (W2K, NOD32). Stejně se chová Windows Explorer i starší verze Salamandera.
Dobře je to patrné na grafu zátěže CPU, kde je vidět zatížení na 100% po dobu desítek vteřin po přejmenování na .rar.html.
Závěr: "zvláštní" chování způsobuje pravděpodobně NOD32 (neověřoval jsem odinstalací). Zřejmě se snaží scanovat celý HTML soubor. Je možné, že ve starších verzích se NOD32 se takto nechoval.
Můžete zkusit kontaktovat jejich technickou podporu a požádat je o stanovisko. Předpokládám, že u Vás zlobí také Průzkumník?
Edit: přesunu vlákno do sekce Problémy a jejich řešení.