Page 5 of 6

Re: Salamander a jeho vyvoj

Posted: 12 May 2016, 18:01
by odinuv
Jan Rysavy wrote:Verze 3.07 řeší hromady chyb, od drobností po pády.

Edit: ještě chci dodat, že od začátku Salamandera pro nás byla stabilita a opravené chyby priorita číslo jedna. Tím se Salamander odlišuje například od TC.
Máte pravdu a je to tak. A přesto už skoro rok místo Salamandra používám naprosto debilní MultiCommander, který mě dvakrát za týden děsně vytočí tím, že spadne. Strávím skoro půlden se softwarem, který mě prudí a nevyhovuje, ale pořád je to lepší než Salamander, který je stabilní jak skála (opravdu je, vykoušel jsem commandery snad všechny). Ale bohužel mě prudí 10x denně tím, že v něm buď nejde UAC nebo Unicode. Tedy za mě, je mi pořád milejší když ta aplikace 2 za týden spadne, než když ji musím 10x denně "vypnout" (buď opravdu vypnout a spustit jako administrátor, nebo "vypnout" jako tak, že otevřu pošahanýho průzkumníka a udělám co potřebuju v něm). Tož tak.

Re: Salamander a jeho vyvoj

Posted: 18 May 2016, 00:06
by dpokluda
+1

Re: Salamander a jeho vyvoj

Posted: 18 May 2016, 21:08
by mumajs
+1

Re: Salamander a jeho vyvoj

Posted: 18 May 2016, 21:53
by Raptor
+1

Re: Salamander a jeho vyvoj

Posted: 02 Jun 2016, 15:10
by tukanos
odinuv wrote:
Jan Rysavy wrote:Verze 3.07 řeší hromady chyb, od drobností po pády.

Edit: ještě chci dodat, že od začátku Salamandera pro nás byla stabilita a opravené chyby priorita číslo jedna. Tím se Salamander odlišuje například od TC.
Máte pravdu a je to tak. A přesto už skoro rok místo Salamandra používám naprosto debilní MultiCommander, který mě dvakrát za týden děsně vytočí tím, že spadne. Strávím skoro půlden se softwarem, který mě prudí a nevyhovuje, ale pořád je to lepší než Salamander, který je stabilní jak skála (opravdu je, vykoušel jsem commandery snad všechny). Ale bohužel mě prudí 10x denně tím, že v něm buď nejde UAC nebo Unicode. Tedy za mě, je mi pořád milejší když ta aplikace 2 za týden spadne, než když ji musím 10x denně "vypnout" (buď opravdu vypnout a spustit jako administrátor, nebo "vypnout" jako tak, že otevřu pošahanýho průzkumníka a udělám co potřebuju v něm). Tož tak.
Musím i já souhlasit, že Salamadrovi ujel vlak v základních věcech a vývojáři to snad postupně doženou. Jako ve všem je potřeba rovnováha. Opravy chyb jsou důležité, protože když se tam nechají tak v konečném důsledku se stane produkt nepoužitelným. Na druhou stranu je jako ostatně u všeho zapotřebí vývoj nových funkcionalit. Pokud tahle rovnováha je porušena na jednu nebo druhou stranu tak se stávají uživatelé nespokojeni a budou odcházet.

Re: Salamander a jeho vyvoj

Posted: 29 Mar 2017, 16:23
by orhor
procetl jsem poslednich par prispevku
neresi podobnou situaci open-source a/nebo free for personal use?

Re: Salamander a jeho vyvoj

Posted: 13 Jun 2017, 06:59
by mumajs
Opet zdravim panove, po letech, mesicich, proste dlouhe dobe, ale situace stejna...

4.6.2015 - pracujeme na High DPI
Tato zprava omlouvala proc se nedela jiz na nekolik let v roadmape uvedenem unicode a Windows Vista/7/8/10 UAC. Coz jsou ty nejvice chybejici vlastnosti salamandera!

1.12.2016 - uvedeno ve foru, pracujeme na unicode

13.6.2017 - nemame High DPI! Nemame unicode! Nemame elevaci prav!

Dva roky na upravu vzhledu s ikonama. Ja verim, ze je to hodne narocne, ale dva roky? Btw to me nijak nepali... Co me trapi a boli kazdy den, nekolikrat za den, je unicode a elevace prav. Toto je opravdu kazdodenni zalezitost kde salamander totalne zklame. Od prvni zminky ohledne "pracujeme" na unicode je skoro 7 mesicu pryc a nic...

Toto je fakt VYSMECH zakaznikum, kteri ve vas projekt verili a zaplatili...

Re: Salamander a jeho vyvoj

Posted: 14 Jun 2017, 04:55
by Jan Rysavy
Také zdravím. Jádro problému je v tom, že Salamandera a vše kolem odbavujeme ve dvou lidech. Pokud si do "vše kolem" přidáte zajištění chodu firmy, aktuálně například se zaváděním EET, času na vlastní vývoj je rázem méně. Každopádně připravujeme Unicode a HighDPI podporu. Zároveň experimentujeme z podporou pro dlouhé cesty, protože to vypadá, že by je MS mohli v budoucích verzích Windows 10 plošně povolit. Problematiku elevace/UAC jsme zatím odložili, Unicode je momentálně nejžádanější vlastnost. Rychlost vývoje bohužel není naše silná stránka a trochu se obávám, že ve svých 40+ se už moc nezměníme. Jakmile budeme mít nové vlastnosti ve stavu k ukázání, vydáme EAP verzi.

Re: Salamander a jeho vyvoj

Posted: 19 Jun 2017, 10:00
by Raptor
Jan Rysavy wrote:Rychlost vývoje bohužel není naše silná stránka a trochu se obávám, že ve svých 40+ se už moc nezměníme.
Tak tohle už osobně beru jako byste řekli "Použijte produkt konkurence, my na to dlabeme, protože zrychlit nechceme".

Re: Salamander a jeho vyvoj

Posted: 22 Jun 2017, 17:05
by SelfMan
@Jan, povedal by som, ze nastal cas trosku prehodnotit, co chcete robit.
Z reakcii posledneho obdobia je dost viditelne, ze viac ako vyvoju Salamandra sa venujete veciam okolo jeho predaja.
Myslim, ze do buducnosti by bolo vhodnejsie tuto cast "agendy" posunut na dakeho spolahliveho dodavatela sluzieb/distributora.
Tym budete mat viac casu na realny vyvoj.
S uvedenim EAP programu sme ako dlhorocni fanusikovia Salamandra a Altap-u ocakavali rychlejsi vyvoj "zodpovedajuci dobe".
K tomuto vsak akosi nedoslo. :-\
Pokial sa citite "vyhoreni", mozno nastal cas na "novu krv", nove napady a zobrat do timu novych ludi.

Re: Salamander a jeho vyvoj

Posted: 23 Jun 2017, 13:18
by Jan Rysavy
Raptor wrote:Tak tohle už osobně beru jako byste řekli "Použijte produkt konkurence, my na to dlabeme, protože zrychlit nechceme".
Bylo to myšleno tak, že nebudeme slibovat nereálné. Salamander má 20+ let existence a my za tu dobu máme představu, co je reálné.

Re: Salamander a jeho vyvoj

Posted: 24 Jun 2017, 14:11
by Raptor
Jan Rysavy wrote:Bylo to myšleno tak, že nebudeme slibovat nereálné. Salamander má 20+ let existence a my za tu dobu máme představu, co je reálné.
Ok, tak jednoduchá otázka - je pro vás reálné tento rok konečně vydat funkční unicode verzi AS?

Re: Salamander a jeho vyvoj

Posted: 26 Jun 2017, 07:50
by Jan Rysavy
Pokusíme se, je to náš plán. Bude to stejně jako v případě Total Commander iterativní proces, napřed bude Unicode podpořen v nejfrekventovanějších částech Salamandera a postupně budeme podporu propagovat do méně používaných částí.

Re: Salamander a jeho vyvoj

Posted: 26 Jun 2017, 21:56
by Raptor
Ale tohle říkáte už od roku 2006 a to už fakt není ani trošku vtipné.

Re: Salamander a jeho vyvoj

Posted: 29 Jun 2017, 11:06
by Hadez
Raptor wrote:Ale tohle říkáte už od roku 2006 a to už fakt není ani trošku vtipné.
Na druhou stranu s implementací pánové reálně začali až poměrně nedávno. Mně odpověď pana Ryšavého dává smysl a potěšila mě. Držím vám palce!