Zdravím,
už dlhšiu dobu mi chýba možnosť zobrazenia základných parametrov obrázkov (PNG, JPEG, GIF, TIFF... stačia len tie základné) ako WxHxB@F {Width x Height x Bit_depth @ Number_of_Frames(napr. GIF)}v aspoň jednom režime zobrazenia. Nemyslím v režime prezerania jedného obrázku cez F3, tam je to OK.
Samozrejme nie je to nič prioritné. Napr. výborne to zvládne XnView (http://www.xnview.com/en/xnview.php) viď nižšie.
Nechystá sa niečo také...?
Režim zobrazenia so základnými info o obrázkoch
Režim zobrazenia so základnými info o obrázkoch
- Attachments
-
- AS-image-info.png (107.63 KiB) Viewed 10259 times
-
- ALTAP Staff
- Posts: 5231
- Joined: 08 Dec 2005, 06:34
- Location: Novy Bor, Czech Republic
- Contact:
Re: Režim zobrazenia so základnými info o obrázkoch
Také bych to užil, umí to i Průzkumník - lze přidat sloupce. Vedle zavedení knihoven pro získávání dat bude potřeba vyřešit nějaká konfigurace pohledů, protože v různých adresářích budeme chtít vidět různá data (u obrázků rozměry, u MP3 bitrate, atd). Možná by tam šlo zahrnout i řazení panelu, viz http://forum.altap.cz/viewtopic.php?f=3&t=7724
Re: Režim zobrazenia so základnými info o obrázkoch
Jo, už mi došlo. Jasné. Ja s MP3 už dlhšiu dobu nerobím a u videí mám základné parametre v názve súboru...
Takže jak, je to možné? ...s nejakou tou výhliadkou pre AS 3.50 / 4.0?
EDIT: A ešte také otázka. V rámci SDK je možné vytvoriť nejaké vlastné rozšírenie, ktoré by umožnilo pridať vlastný stĺpec a zobrazovať v ňom info o zvolenom type súborov? Či je to interná záležitosť AS?
Takže jak, je to možné? ...s nejakou tou výhliadkou pre AS 3.50 / 4.0?
EDIT: A ešte také otázka. V rámci SDK je možné vytvoriť nejaké vlastné rozšírenie, ktoré by umožnilo pridať vlastný stĺpec a zobrazovať v ňom info o zvolenom type súborov? Či je to interná záležitosť AS?
-
- ALTAP Staff
- Posts: 5231
- Joined: 08 Dec 2005, 06:34
- Location: Novy Bor, Czech Republic
- Contact:
Re: Režim zobrazenia so základnými info o obrázkoch
Chystáme se teď primárně na UAC, x64 Eroiica Viewer a dotažení GUI. Napřed nás ale čeká dotažení prodeje, zatím neumíme platební karty mimo PayPal. Dnes se nám naštěstí ozvali z paymill.com, že platební bránu můžeme začít spouštět.
Potom chceme udělat review, na co se vrhnout. Jedna věc je jistá: primárně bychom měli investovat čas do věcí, co jsou velice dobře vidět a které potěší většinu uživatelů. Záložky například by to mohly být.
Jinak přidání sloupce v SDK zatím nelze, to přesně bude potřeba podpořit. To ale nebude velký problém, prostě půjde o nějaká malá DLL, poskytující data do panelu. Vše se bude načítat na pozadí, aby to neblokovalo, jako třeba ikony. Pracovně tomu říkáme parsery. V konfiguraci bude potřeba připravit okno, kde si uživatel navolí, co má ve sloupci být (třeba parser pro obrázky určitě bude umět dodat několik údajů, například z EXIF).
Potom chceme udělat review, na co se vrhnout. Jedna věc je jistá: primárně bychom měli investovat čas do věcí, co jsou velice dobře vidět a které potěší většinu uživatelů. Záložky například by to mohly být.
Jinak přidání sloupce v SDK zatím nelze, to přesně bude potřeba podpořit. To ale nebude velký problém, prostě půjde o nějaká malá DLL, poskytující data do panelu. Vše se bude načítat na pozadí, aby to neblokovalo, jako třeba ikony. Pracovně tomu říkáme parsery. V konfiguraci bude potřeba připravit okno, kde si uživatel navolí, co má ve sloupci být (třeba parser pro obrázky určitě bude umět dodat několik údajů, například z EXIF).
-
- ALTAP Staff
- Posts: 5231
- Joined: 08 Dec 2005, 06:34
- Location: Novy Bor, Czech Republic
- Contact:
Re: Režim zobrazenia so základnými info o obrázkoch
Přesně.
Je velká škoda, že se našlo jen málo lidí schopných tvořit pluginy. Dneska je v pluginech 2/3 funkcionality Salamandera, takže by se dalo vytvořit hodně zajímavých věcí současně s vývojem jádra. Nevím přesně čím to je, jestli už skoro nikdo nedělá v C++ nebo jestli už prostě správci souborů netáhnou a všichni programují iOS a Android. Po vydání SDK jsem čekal, že budou cizinci žádat o vysvětlení API, které je celé popsané v češtině, ale zájem byl v podstatě nulový, tak jsme překlad ani nerealizovali.
Je velká škoda, že se našlo jen málo lidí schopných tvořit pluginy. Dneska je v pluginech 2/3 funkcionality Salamandera, takže by se dalo vytvořit hodně zajímavých věcí současně s vývojem jádra. Nevím přesně čím to je, jestli už skoro nikdo nedělá v C++ nebo jestli už prostě správci souborů netáhnou a všichni programují iOS a Android. Po vydání SDK jsem čekal, že budou cizinci žádat o vysvětlení API, které je celé popsané v češtině, ale zájem byl v podstatě nulový, tak jsme překlad ani nerealizovali.
Re: Režim zobrazenia so základnými info o obrázkoch
Tak úplne náhodou som si všimol, že i taký Directory Opus 11, ktorý len pred nedávnom vydali novú verziu aktualizoval SDK naposledy v 2007! (http://www.gpsoft.com.au/DScripts/download.asp)
Hold. Ruskí programátori sa zrejme pre-orientovali... (myslím, že to práve oni pomohli TC dlho udržať sa vpred)
--
Ono ešte nás len čaká chaos jak MS začne podchvíľou vydávať "nové" OS. 1-2x ročne.
Hold. Ruskí programátori sa zrejme pre-orientovali... (myslím, že to práve oni pomohli TC dlho udržať sa vpred)
--
Ono ešte nás len čaká chaos jak MS začne podchvíľou vydávať "nové" OS. 1-2x ročne.
Re: Režim zobrazenia so základnými info o obrázkoch
JJ Unicode ma u mna 1.000.000+. Ostatne veci v tomto pripade povazujem za "tretky". (taby a podobne). Unicode ma pre mna dokonca vyssiu prioritu ako UAC (ktory aj tak vypinam).
Re: Režim zobrazenia so základnými info o obrázkoch
Tak MS na tom usilovne pracuje - http://betanews.com/2014/06/10/microsof ... searchers/AD7 wrote:Ono ešte nás len čaká chaos jak MS začne podchvíľou vydávať "nové" OS. 1-2x ročne.